Har så himla svårt för att välja filmer att kolla på. Nu ska jag och Leaa kolla på film, men som vanligt så vet vi inte vilken film vi ska se. Jag vill se en film som vi såg för en veckan sen, men det vill inte Lea (Och det förstår jag) haha men tycker den är så himla bra. Vi får väll söka lite på google efter bra filmer.
Imorn så hade jag tänkt och rida ett dressyrpass på Faxen, men man vet aldrig blir ändrat beroende på vad andra ska rida också. Jag jobbar även travet i stallet. Då är det oftast ett stort gäng som kommer och vill köra ponnytrav på våra shettisar.
Juste har ni några tips på vad ni tycker vi kan förbättra, eller vad ni vill att vi ska skriva om så får ni gärna kommentera det, tar bara några sekunder och ni får en mycket bättre blogg i framtiden ;)
 
 
Tipsar er om denna filmen "Sucker punch" sjukt bra film (Det var denna filmen jag ville se igen)
 

Kommentera

Publiceras ej