Inte haft en så jätte bra början på helgen! Bättre dag idag en igår iaf! 
I fredags var han seg och tvekade på hinderna, jag red väldigt lugnt och Faxen fick inte den fart han hade behövt, fick en vägran på första hinder då jag inte hade fått fram honom ordentligt! Banan gick sen rätt bra fram till näst sista hindret då jag nästan glömde banan och svängde upp för för nära på hindret och Faxen stanna igen. 
I LB+ idag så gick Faxen sjukt bra, vi hade en super bra tid, men sen fick jag ett litet skitpet (sååå synd) 
I LA idag kändes det bra, men när jag red påväg mot en 2 kommenation, så kom jag helt in fel på den och Faxen stanna! Sen på 3:e sista hindret så kom jag fel in igen, då hoppade Faxen snällt iaf och rev inte men det var en linje och gjorde att jag kom helt in fel på hinder nummer 2 och blev en till vägran. Alla misstag denna helg har varit ryttarmissar. Dessa två dagar har jag också ridit på ett helt olikt sätt en jag brukar, därför ska jag försöka rida som jag brukar imorn i LA och hoppas att det kommer gå bättre



Kommentera

Publiceras ej